brittany murphy död

jag fick en chock när jag såg att hon hade döt jag trodde att jag hade läst fel eller nåt men det hade jag inte jag har suttit och kollat på smekmånade nu och sätt hur helt jävla underbar hon var
hon dog 32år gammal och det är sjukt polisen vet ej vad som har hänt än det sägs att hennes mamma hittade henne i badrummet död
hon lämnde oss med massa bar filmer som .....smekmånden, 8 mile,alla hans ex,Love and Other Disasters,Uptown Girls och många fler jag har sätt dom flesta med henne många gånger min absolut favorit är nog smekmånade eller alla hans ex
ni som ej har sätt nån av dom här filmer råder jag er att springa till ett videotek och hyra en och se hur duktig  hon skådespelaerska verkligen var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0